دانلود نرم افزار امنیتی USB Disk Security v5.4.0.12
 
درباره وبلاگ


از امروز ديگه متفاوت شديم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 184
بازدید ماه : 4902
بازدید کل : 184533
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1

شیرازدانلود|دانلود فیلم رسوايي |بازی|برنامه|موسیقی|اخبار روز|فال|استخاره|





USB_Disk_Security_v5.4.0.12_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه به دليل افزايش استفاده از حافظه هاي قابل حمل، بد افزار هاي مختلف به راحتي مي توانند از طريق اينگونه حافظه ها به داخل سیستم های کامپیوتری نفوذ کنند. نرم افزاری را که امروز در سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم قادر است تا از نفوذ ویروس های موجود در حافظه های پرتابل به داخل سیستم جلوگیری کند. نرم افزار USB Disk Security پس از نصب بر تمام پورت های USB کامپیوتر نظارت کامل داشته و به محض اتصال یک حافظه ی خارجی نظیر فلش مموری ، رم موبایل ، کول دیسک و ... به هر کدام از پورتهای USB به صورت خودکار اقدام به اسکن آنها می نماید و ظرف چند ثانیه تمامی عوامل مخرب موجود در آنها را پاکسازی می کند. شما با کمک این نرم افزار و داشتن یک آنتی ویروس به روز و قوی سیستم خود را تا بیش از 95% بیمه خواهید کرد. همچنین این برنامه در کنار آنتی ویروسهایی همچون BitDefender, Nod32, Kaspersky, AVG, Norton, McAfee, Panda, AVAST و ... یک حصار امنیتی بسیار قوی بر روی کامپیوتر شما ایجاد می کند که هیچ راه ورودی به آن نیست.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...


برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- جلوگيري کامل از ورود ويروس هاي فلش مموری به داخل سيستم.
- اسکن خودکار فلش مموری پس از اتصال به هر کدام از پورتهای USB.
- امکان حذف و پاکسازي فلش مموری از بدافزارهای یافته شده در آن.
- محافظت 95 درصدی از سیستم در کنار آنتی ویروس به روز.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- و ...


طریقه رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen اقدام به اجرای نرم افزار نمایید. سپس مجددآ به سراغ Keygen رفته و در صفحه ی باز شده در صورتی که کادری از لیست نرم افزارها وجود دارد، نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید. در کادر نام www.mihandownload.com را وارد کنید و در کادر ایمیل mihan@download.com را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Generate کلیک کنید. Name و Serial و Email بدست آمده را در محل های خواسته شده درون نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها یک کادر نام و یا ایمیل داشته باشند که در اینصورت کافیست که همان یک کادر را پر کنید).
(برخی از Keygen ها ممکن است کادر مربوط به وارد کردن نام در آنها خاموش باشد و نامی به صورت پیش فرض در آنها قرار گرفته باشد در اینصورت کافیست که فقط بر روی Generat کلیک کنید و از نام پیش فرض و سریال بدست آمده استفاده نمایید).
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها با نامی که نرم افزار به شما می دهد کار کنند در اینصورت در کادر وارد کردن نام و سریال نرم افزار، نامی را که در برنامه وجود دارد در کادر نام Keygen وارد کنید).

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: